مدیریت شبکه های اجتماعی

توسعه اینترنت منجر به تغییر شکل فعالیت کسب وکارها شده است. شاید تا همین چند سال پیش، شرکتها برای نشان دادن نام تجاری خود از تبلیغات بنری و تلویزیونی استفاده میکردند، اما امروزه راهکارهای جدیدی برای نه تنها تبلیغات بلکه ارتباط مستقیم با مخاطبان شکل گرفته است. طبق تحقیقی که در دانشگاه تگزاس انجام شده است، کاربران به برندهایی که از شبکه های اجتماعی بهره می برند، اعتماد بیشتری دارند.

مدیریت اصولی شبکه های اجتماعی 

بسیاری از افراد فعالیت در شبکه های اجتماعی را فعالیتی ساده می پندارند. در حالی که اگر شما به دنبال نتایج واقعا اثربخش باشید، می بایست این کار را با اصول صحیح آن انجام دهید تیم توراکو به شما کمک خواهد کرد تا کانالهای مناسب برای فعالیت در شبکه های اجتماعی را بیابید، مخاطبانتان را به خوبی بشناسید، محتوای مناسب و خلاقانه ارائه دهید، کمپینهای جریان ساز به پا کنید و همواره به دنبال بهبود نتایج و رشد باشید.

خدمات مدیریت شبکه های اجتماعی تیم توراکو

شناسایی مخاطب و تنظیم استراتژی

تولیدمحتوای خلاقانه

آگاهی و افزایش تعداد کاربران

بهبود نرخ تعاملات

راه اندازی و اجرای کمپینها

آنالیز محتوا و تهیه گزارش

چرا پیج شما به مدیر شبکه های اجتماعی نیاز دارد؟!

افراد بسیاری فعالیت در شبکه های اجتماعی را کاری ساده می‌دانند و با خواندن چند مقاله و help حس کاربلد بودن پیدا می‌کنند. شبکه های اجتماعی شمشیری دو لبه هستند. فعالیت کسب و کار ها و انجام برندینگ و ایجاد پرسونال برند، نیاز به عملیاتِ تخصصی و دانش محور دارد.مدیریت شبکه های اجتماعی کاری حرفه ایی و تحلیلی است و نیاز به تیم تخصصی دارد.

شبکه های اجتماعی راه ارتباط مستمر با مشتریان
امروزه با توجه به ارتباط مستقیم با مخاطبان و امکان بازاریابی شبکه های اجتماعی، مباحثی چون مشتری مداری، روابط عمومی دیجیتال، پاسخگویی سریع و (call to action _CTA) تماس تا اقدام به خرید، اهمیت فراوانی دارد و دارای نکات کلیدی‌ ای می باشد.
اگر در پی نتایج اثر بخش و زود بازده در شبکه های اجتماعی هستید این فعالیت ها باید کاملا بر مبنای اصول صحیح بازاریابی دیجیتال و مدیریت رسانه مجازی انجام شود .

دلایل شکست

۱- با بهره گیری از هوش مصنوعی، شبکه های اجتماعی هر روز هوشمندتر شده و حساب های تقلبی را حذف کرده و یا دیسیبل می کند.
۲-لایک و فالوور تقلبی اطمینان به شما را زیر سوال برده و اصل اعتماد سازی را خوشه دار می سازد.
۳-حساب کاربری شما چندین پست با چند هزار فالوور و کامت و لایک های بسیار کم ، کاربران را به سادگی متوجه کلک و استراتژی غلط شما در شبکه اجتماعی می سازد.
۴-تنظیم ربات برای پاسخ گویی و خوشامد گویی معمولا اثر عکس و نا معقول میگردد.
مثال: در یک اکانت  شخصی  خبر فوت پدرش را اعلام کرده بود  و متن ربات به این پست ” چه خوب  موفق باشید” بوده است.

سر فصل  خدمات مدیریت در شبکه های اجتماعی:

برنامه ریزی استراتژیک حضور در شبکه های مجازی
• تحلیل بازار و رقبا در شبکه های مجازی
• تهیه ی سناریو فعالیت در شبکه اجتماعی (کوتاه یا میان مدت )
• طراحی گرافیک قالب ها و چار چوب صفحه و پست ها
• تولید محتوای مناسب، خلاق و بر پایه ی اصول بازاریابی محتوایی Content Marketing
• مدیریت و پاسخ دهی به کامنت‌ها و ارتباط با مشتریان
• جذب مخاطب و افزایش فالوورهای هدف
• تدوین سیاست تبلیغاتی و ارتباط با دیگر‌ پیج های پربازدید
• بازبینی روش ها ، آنالیز و تحلیل آمار فعالیت ها در شبکه اجتماعی